25 iunie 2014

Ce zice Ștefan

      Dimineața, la 8, dormind eu un somn mai mult zgomotos decât profund:
      - Hai, măi mamă, trezește-te, ce atâta respirație ?!

      - Sunt păianjeni sub pat?
      - Nu.
      - De ce nu sunt?
 
      Lui Ștef îi place cântecul ,,O vioară mică de-aș avea". Mergând la Breaza, unde mamaia lui are o vecină Viorica, am putut asculta varianta ,,O viorică mică de-aș avea".
 
      După o zi în care mi-a cerut tot ce a văzut cu ochii (,,mami dă-mi și mie..."), seara în timp ce întindeam rufe pe balcon: Mami, dă-mi și mie noaptea!"
 
      Mai ascultăm Cutiuțele muzicale, în care e o melodie ,,Hai la horă, măi, flăcăi/ Să jucați bătuta măi". Supărat că nu i se îmbinau două piese, Ștef zice: ,,Stai aici, măi flăcăi"
 
      Versuri originale marca Ștefan: ,,și părintele plângea/în biserică să-l ia"
 
      Când a venit mama să stea la noi, i-am pus Ostrovul, 3 Pilde și alte filme. După jumătate de oră de privit, flăcăul ne reproșă: ,,creștinilor!"
 
      Tot mama l-a întrebat ,,ce scoate pompa aia (de țitei) din pământ?", și ca să-l ajute i-a spus prima silabă ,,ți...". Ștef: ,,țigănie!"
     
 
 

Un comentariu: