4 octombrie 2013

Rânduri de început

Om bun,
      Bine ai venit pe blogul meu!
      Doresc ca acest spațiu să fie pentru tine - călător prin lumea secolului al XXI-lea - un reazem în lupta cu răul din tine și din lume.
      Dacă nu-L cunoști pe Dumnezeu, nu eu te voi ajuta să-L găsești, căci nu mi-am propus asta, iar Dumnezeu nu se lasă descoperit decât celor care doresc cu adevărat să-L găsească...
      Dacă Îl cunoști pe Dumnezeu, deși este un fel de a spune, vei sesiza, probabil, scăpările din rândurile mele, pe care te invit să le corectezi. 
      Vreau să arunc aici gânduri, idei, fapte de zi cu zi care îmi produc o anumită emoție, recenzii de carte, de film, idei ale altora, care mi-au atras atenția. Îmi doresc să realizezi că aici scrie un om cu sentimente, greșeli, năzuințe și încercări ca și tine.
      Îți urez lectură plăcută și cu folos!
     
     
Cu drag,
Alice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu