19 decembrie 2013

Pagina pesimistului

      Dacă aș fi scris ,,pagina optimistului", ar fi fost pentru publicul țintă o chestie de genul ,,ah, eu n-am ce căuta aici!". Dar cum publicitatea negativă atrage mai repede, sper că-mi voi atinge scopul...
      Ideea acestui capitol al blogului, ca să-i zic așa, este să promovez știri pozitive, prin care românul să vadă și partea bună a acestei țări. De fapt, vreau să împărtășesc ceea ce mie îmi luminează perspectiva asupra acestei țări, pentru că și eu am momente când viziunea îmi este sumbră.
      Știrile pe care le voi posta nu sunt lucruri de importanță majoră, dar cei care cred că omul este alcătuit din trup și suflet cunosc faptul că orice veste bună, orice amănunt pozitiv lucrează în mod benefic asupra ființei umane.
     
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu