19 decembrie 2013

Polițistul care prinde hoții și în timpul liber

Agentul șef principal Virgil Airoaie, subofițer în cadrul Serviciului Rutier Bacău, a prins doi tâlhari dintr-o lovitură.

Totul s-a întâmplat pe strada Oituz din Bacău. Polițistul era în timpul liber, mergea spre Sala Sporturilor să vadă un meci de volei. Potrivit
desteptarea.ro, Virgil Airoaie a văzut cum trei tineri, doi băieți și o fată, îl loveau pe un bărbat căzut la pământ, apoi au luat-o la fugă.

„Imediat am virat și m-am dus cu 100 de metri în fața lor. Inițial i-am prins pe toți, dar unul a reusit să scape. I-am imobilizat și am chemat un echipaj de poliție. Ulterior a fost prins și al treilea”, a povestit polițistul, citat de desteptarea.ro. Cei trei tâlhari, care au vârste între 17 și 23 de ani, i-au furat bărbatului două telefoane mobile, care au fost recuperate și înapoiate. 

Iar asta nu e prima dată când polițistul Virgil Airoaie prinde infractori în timpul liber. În luna iunie l-a prins pe un alt tâlhar care i-a smuls lanțul de la gât unei bătâne și a rupt-o la fugă. Hoțul a fost fugărit și prins de Virgil Airoaie.

Înainte de a fi agent la Rutieră, polițistul a lucrat la secția Judiciară și se întâlnea foarte des cu astfel de cazuri.
 
Sursa: Ionuț Fantaziu | Yahoo News 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu